Кількість
|
Вартість
|
||
|
Діагностичний набір для перевірки витоків СО2 у системі охолодження + АДАПТЕРИ ASTA A-1025B
Опис
- За допомогою тестера вуглекислого газу можна визначити, чи потрапляють продукти згоряння палива в сорочку охолодження ДВЗ, виявити порушення герметичності прокладки головки, тріщини в блоці двигуна.
- Принцип дії ґрунтується на вимірюванні вмісту СО2 у системі охолодження.
- Набір являє собою діагностичний пристрій – тестер, за допомогою якого можна визначити вміст вихлопних газів в охолоджувальній рідині системи охолодження двигуна автомобіля.
- Показником несправності є зміна кольору контрольної рідини. Якщо протягом хвилини перевірки рідина стає жовтою, продукти згоряння потрапляють у сорочку охолодження ДВЗ.
- Наявність вихлопних газів побічно свідчить про проблеми, пов'язані з мікротріщинами в камері згоряння або нещільної прилеглої прокладки між блоком двигуна та ГБЦ тощо, які зазвичай виникають після перегріву двигуна.
- Перевірка здійснюється під час роботи двигуна на холостому ходу.
- Місце розташування витоку визначається шляхом відключення однієї свічки запалювання за один раз, та проведення повторного випробування.
Призначення
- Діагностика двигунів внутрішнього згоряння як з бензиновим, так і дизельним упорскуванням
- Тест на визначення вмісту в охолоджувальній рідині вихлопних газів.
Принцип дії
- Відпрацьовані гази при проникненні в систему охолодження двигуна накопичуються в «повітряній подушці» радіатора чи розширювального бачка. Тестер аналізує склад цього повітря, і тестова рідина змінює колір з блакитного на жовтий, за наявності CO2 у повітрі для бензинових двигунів, і на зелений, за наявності CO2 у повітрі для дизельних двигунів. Звичайний метод часто дає неправильний результат, так як присутні в повітрі частинки лугу можуть нейтралізувати ефект присутності 22, показуючи що витоку немає, коли вона присутня. Ці частинки абсорбуються першою камерою тестера, яка діє як фільтр, дозволяючи тільки повітрю та СО2 досягати другої — верхньої камери. Якщо рідина у верхній камері змінює колір на жовтий або зелений, це факт, що свідчить про наявність СО2 в антифризі.
Комплектація:
- Спеціальна двокамерна колба-тестер має дві камери відокремлені фільтром і універсальний вхід у пробку радіатора.
- Рідина для тестера витоків 250 мл (ASTA A-1025B-1, JTC-1236L).
- Порожній контейнер для рідини 250 мл (якщо реакційна рідина не змінила колір, вона може бути використана кілька разів, за умови, що вона не змішалася з охолоджувальною рідиною).
- Перехідник із швидкознімним з'єднувачем.
- Ручна помпа для стравлювання повітря.
- Адаптери 3шт.
- 1) Mercedes, GM, Buick, Jeep
- 2) Peugeot, Subaru, Chrysler, Acura, GM, Mitsubishi, Nissan, Mazda, Toyota, Infiniti, Suzuki, Isuzu, Ford.
- 3) Honda, Toyota, Suzuki, Mitsubishi, Chrysler, Acura.